صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book
صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book

ظهیرالدین فاریابی


آرامگاه ظهیرالدین فاریابی - تبریز

 580 - 533   خورشیدی

دانلود صدای:


*هرچند که میل تو سوی بیدادی ست ...ظهیر فاریابی   آهنگ، محمدرضا هدایتی

*روزی که به دست بر نهم جام ...ظهیر فاریابی  آهنگ، علی زند وکیلی

*طاقت نیم نگاه تو ... ظهیر فاریابی  آهنگ، ابراهیم منصفی

*چندان ز غم انگیخته ام آتش و آب ... ظهیر فاریابی آهنگ، الویس پریسلی

نظرات 1 + ارسال نظر
سارینا دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 13:04 http://depayser.blogfa.com/?

تقریبا تمام اهنگ ها رو گوش دادم
اهنگ عمر دزیی رو بیشتر از همه دوست داشتم . نشده یک بار من این اهنگ رو گوش بدهم و گریه نکنم

پ.ن :صداتون من رو یاد اقای اکبر منانی می اندازه
شما کرد مکریان هستید ؟

من پنجاه درصدی کرد هستم. در سنندج و بانه زندگی کردم و کردی این دو شهر را یاد گرفتم.
سپاسگزار تعریفی که از صدای من کردید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد