صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book
صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book

اسماعیل خویی



اسماعیل خویی

دانلود صدای: 

*هستی تو را نخواهد بخشید ...  آهنگ: ریمسکی کورساکف
*دریای من ...  آهنگ: غزاله فیلی نژاد
*با خردی عظیم   آهنگ: Lana Del Ray
*از شش هزار سال تجربه ...        آهنگ: Amor Mio Gipsy Kings                     
*غزلواره شماره 15
*وقتی که من بچه بودم     آهنگی: بیتلز Yesterday

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی فر زه چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:25 http://jametajali.blogfa.com/

سلام .

یاد ایام کودکی بخیر .

وقتی که من بچه بودم
غم بود
اما کم بود.

دوران دانشجویی افتخار این را داشتم که شاگرد اسماعیل خویی باشم. گاهی دعوتش می کردیم که در سالن آمفی تئاتر دانشسرایعالی آن زمان و دانشگاه تربیت معلم فعلی بخواند و یکی از اشعار درخواستی ما این شعر بود.
کلامش شاعرانه بود. شاعران سخن می گفت و آهنگین. با صدایی بسیار بسیار گرم. شاید گاهی از شاملو زیباتر. تنها کلاسی که در تمام طول دوران تحصیلی بدون یک دقیقه غیبت در آن شرکت کردم آن کلاس بود.
یاد این عزیز به غربت نشسته همیشه گرامی باد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد