صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book
صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book

زری مشفق


زری مشفق


دانلود صدای:


*در خاطرم گم شدی ... آهنگ: فریدون فروغی

*در انتهای کوچه ... آهنگ: انریکو ماسیاس

هر کدام از آدم ها یک شعر هستند ...  آهنگ: گروه جوما

*در خوابهایت قدم می زنم  آهنگ: شادمهر عقیلی

*نمی خواستم ... آهنگ: علیرضا قربانی

*شب که می شود .... آهنگ: مهرپویا

*هر بهار یادم می رود شکوفه کنم    آهنگ: بنان

*تمام قصه دروغ بود   آهنگ: طاهر قریشی

*در انتهای کوچه، مردی ...آهنگ: هانا نیرو

*مرا  ببخش که هنوز ... آهنگ: محمد نوری

*می خواستم فراموشت کنم ...  آهنگ: میرخان

* گرفتارم بین وسوسه ی ...  آهنگ: غزل شاکری

*درد همیشه سه حرف دارد آهنگ: Una noche mas / Yasmin Levy

*گاهی به زمین و زمان ... آهنگ: ابراهیم منصفی

* سه نقطه ها  آهنگ: بنان

*دوستت دارم  آهنگ: کریستف رضایی

*دلم به عصرهای چهارشنبه خوش بود آهنگ: Celine Dion, Beauty and the Beast

*در من هر شب زنی پرسه می زند  آهنگ:  شاهین نجفی

* نگاهی کوتاه به کتاب "لحظه هایی که عاشق نیستم" آهنگ: کریستف رضایی

* کوچه های دلم - 4 آهنگ: موزیک متن پس از باران

* کوچه های دلم - 1  آهنگ: دان گیبسون

* کوچه های دلم - 3  آهنگ: قفس - ناتاشا اطلس


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد