صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book
صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book

منوچهر آتشی


منوچهر آتشی

1310-1384 خورشیدی


دانلود صدای:


*یورت ... آهنگ:  کوروش اسدپور

*آن تشنه ی جوان  آهنگ:  مورتی عزیززاده

*آوازهای آتش - چهار  آهنگ:  فرهاد

*آواز آخری ِ هابیل  آهنگ:  شامانیک چانت

*احساس  آهنگ:  فرامرز اصلانی

*آری هنوز من ...  آهنگ:  آندره آ بوچلی

*برکنده ی تمام درختان جنگلی ... آهنگ:  شاهین بنان

*خانه ات سرد است؟  آهنگ:   I who have nothing / Sh. Bassey

*اگر دلت بخواهد ... آهنگ:   God fly / Shostakovich

*گفتی بهار آمده است آهنگ:  بهار دلنشین، گروه کر بهار ارکستر فیلهارمونیک پاریس شرقی

* فراقی 3 آهنگ:   - Bob Delan Knockin'on Heaven's Door

*بی بهار سبز چشم  تو  آهنگ: BACH - AIR

*عزلی برای چشم ها  آهنگ: Sir John Kenneth Tavener - The Lamb

ترانه ها  آهنگ: Sir John Kenneth Tavener - The Lamb

*کاغذ  آهنگ: انتخابی از محبوب. از فیلم سه و ده دقیقه به یاما 

امل تهمتن بر منازل   آهنگ: دیمیتری کورساکف


نظرات 6 + ارسال نظر
حسام پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 http://hessamm.blogsky.com

عالیه!‌ داره کم کم شبیه حرفه ای ها می شه!

یواش یواش باید شونه تخم مرغ جمع کنم.

حجت الحق الحاج شیخ ابوغریب بخارائی جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:20

یا شیخ مبارکات است
احسنتم واحسنتما

بنده نوازی فرمودید شیخ.

فرشته یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 http://fershteh.aminus3.com

واقعا شنیدنی بود...لذت بردم
:)

ممنون.

مهدی فر زه سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:12 http://jametajali.blogfa.com/

شعر های آتشی را خواندم از تامل تهمتن و بهار لذت بردم .

یکی دو شغر دیگرش را هم دوست دارم بخوانم.

مهدی فر زه پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:39 http://jametajali.blogfa.com/

سلام.

در این شعر آتشی از تاثیر پذیران از شاهنامه است .
یک داستان از فریدون تنکابنی هم شنیده ام به نام زنان در شاهنامه که باز تاثیرپذیری وی از شاهنامه را در زمینه ی داستان نویسی و طنز نشان می داد.
کلن این شعر آتشی خیلی به دلم نشست و برایم تازگی داشت یعنی اول بار آن را در اینجا یافتم و با بیان شیوای شما شنیدم.

شما خیلی رسا و خوب ضبط می کنید من هم دکلمه های شما را در ماشینم گوش می دهم هم شعر های خودم را ولی شعر های شما خیلی خوب و بلند ضبط شده است و وقتی به شعر های خودم می رسم باید صدای پخش را تا آخر زیاد کنم ولی بازهم به خوبی و بلندی خوانش های شما نیست ؟

موفق باشید.

ممنون از شما.
من هم تصادفی این فایل رو با صدای خودش شنیدم و بعدش خودم خوندمش.
من با نرم افزاری که عرض کردم خدمتتون که توی ویندوز هفت کار نمیکنه تناژ صدا رو بعد از ضبط کردن بالا میبرم. اگر نه فایل صدای من هم اولش مانند فایل صدای شماست.
حالا دارم سعی میکنم برنامه ی adobe audition را یاد بگیرم که برنامه ی خوبی برای این کارهاست. با ورژن ویندوز هم کاری نداره.

مصطفی سعادتی چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:46 http://rahekherad.blogfa.com

آ محسن درود بر شما

آوای شما ماندگار است. خیال نکن ما شما را فراموش کردیم. از شما بزرگان یاد گرفتیم که ناامید نباشیم.
انجمن شاهنامه خوانی آغاجاری با دیدن کارهای شما خرسند می شود.در قسمت پیوندهای این انجمن « صداهایی که می شنویم » می درخشد.

دست شما را می بوسم.

ممنون از محبت شما. بزرگوارید.
راه خرد نیز در اینجا هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد