صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book
صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book

شهریار


محمد حسین شهریار

1285-1367 خورشیدی

دانلود صدای:


*قد تو نه آن سرو روان است که بود ...  آهنگ: فرانک سیناترا

*مژه سوزن رفو کن ...  آهنگ: پریسا ارسلانی

*به ملک ری که فرساید روان ...  آهنگ: شکیلا

*پاشو ای مست که دنیا همه ...  آهنگ: بنان

* امشب دگر از شهر ...  آهنگ:سارا قدیم آوار

* امشب ز میان جمع من ...  آهنگ: الناز میابی نژاد

*از تو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران  آهنگ: شوکت

*ای  سیه موی که از من بگریزی همه وقت  آهنگ: Bahar / Letif Gizi

*چو بستی در به روی صبر رو کردم   آهنگ: Ana /  Rashid Bebudov

*آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟ آهنگ: Ala Goz / Rashid Bebudov

*آشیان ِ عنقا  آهنگ: ترانه ای با صدای بولبول Murtuza Mammadov (BulBul) l 

*قمار عاشقان بردی ندارد از نداران پرس  آهنگ: اوزیر حاجی بیکف - Arazbari Uzeyir Hajibeyov-Chamber

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی فرزه سه‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1399 ساعت 18:22 http://Jametajali.blogfa.com

سلام

ای وای مادرم.

شعر نیمایی شهریار سخن

او که سرود

نیما غم دل گو که غریبانه بگیریم
سر پیش هم آریم و دو دیوانه بگرییم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد