صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book
صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book

رهی معیری


رهی معیری

1347 - 1288


دانلود صدای:


*گلبرگ به نرمی چو بر و دوش تو نیست ...  آهنگ: ریمیکس حسن زیرک و محسن چاوشی

*مستان خرابات ز خود بیخبرند ... آهنگ: آرام تیگران

*نه دل مفتون دلبندی نه جان مدهوش دلخواهی   آهنگ: کوروس

نظرات 2 + ارسال نظر
سروی چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:10 http://www.sarvi.ir

راهنمایی بودم که دیوان رهی رسیدم به دستم . حالا که فکر می کنم می بینم برای دخترک 13-12 ساله ، اون شعرها خیلی عاشقانه بوده ... اما خب ... به خیر گذشت!


صداتون مثل همیشه گرم بود و البته آوای پیوست هم ، بسی به دلمون نشست
ممنون

چه خوب که دوستش داشتید. هر چیز عاشقانه ای خیر است.

پارسا شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:47

سلام
جناب مهدی بهشت
با خودم میگفتم فراموش کرده اید ...
خیلی زبیا و دلنشین بود
حالا من یادگاری با ارزشی از شما دارم ....
ممنون

نه به دنبال آهنگ بودم و البته کمی هم تنبل شده ام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد